DJ Antoine feat. The Beat Shakers - Ma Chérie (DJ Antoine vs. Mad Mark 2k12 Edit)

|


Pred letom minulého roku tu bola anglicko-francúzska skladba ,,Ma Chérie,, pripomínajúca život na Seine od srbskej formácie ,,The Beat Shakers,, v spolupráci umelca menom DJ Antoine. Skvelý hit som teda odhadol a páčil sa mi od prvej chvíle. Úžasné tóny sa však známejšími stali až tento rok v lete, kedy sa objavili s oficiálnym videom v niekoľkých remixoch. Ide o verziu ,,Houseshaker,, a jedinečný remix umelca ,,Remady,,.
Čoraz úspešnejší a lepší DJ Antoine si z najnovšieho albumu pripravil svoju 2k12 verziu tejto parádnej skladby aj s oficiálnym videom. Najnovšia ,,Ma Chérie,, je super a skutočne sa už teraz teším, čo nové si pre nás DJ Antoine pripraví...

0 komentárov:

Copyright © djiki.blogspot.com ® 2013
Powered by www.blogger.com
Od 8. apríla 2010

----------------------------------------------------------------------------------

Powered By Blogger